
JURY
W Jury konkursu The Champ Awards zasiadają:
- Łukasz Bułka, Dyrektor Marketingu i PR Kino Polska TV S.A.
- Marcin Burdach, Manager ds. marketingu i sponsoringu Carlsberg Polska Sp. z o.o.
- Grzegorz Filipek, Dyrektor ds. Marketingu OKNOPLAST Sp. z o.o.
- Piotr Glen, Kierownik Zespołu Sponsoringu, Prewencji i CSR PZU
- Barbara Górska, Associate Director, Marketing & Communications Ernst & Young
- Iwona Jacaszek, Dyrektor ds. Korporacyjnych Coca-Cola HBC Polska
- Krzysztof Jakubiak, Corporate PR Director Polpharma Group
- Angelika Jeżewska, Communications Manager Fujitsu Technology Solutions
- Iwona Książek, Kierownik Działu Komunikacji i Relacji Inwestorskich InterSport
- Paweł Kozyra, Dyrektor Komunikacji Grupa Kapitałowa Comarch
- Krzysztof Łuczakowski, Sports Marketing Manager adidas Poland Sp. z o.o.
- Sławomir Ronkowski, Dyrektor Departamentu Marketingu i Komunikacji Nordea Bank Polska
- Dorota Staszewska-Kumiszcze, Olimpijka, Sponsorship Manager (Castrol) BP Europa SE Oddział w Polsce
- Tomasz Tomaszewski, Polsat Sport
- Piotr Urbański, Prezes Zarządu Grupa Sport Arena Sp. z o.o.
Zgłoszenia w pierwszej kolejności są oceniane przez internautów, którzy oddają głos na poszczególne prace / projekty. Te, które zdobędą największą liczbę głosów (po cztery prace w każdej kategorii, lub więcej, jeśli czwarte miejsce uzyska taką samą liczbę głosów) uzyskują nominacje.
Następnie nominacje w każdej kategorii podlegają ocenie jurorów, którzy zostali zaproszeni przez Organizatora do zasiadania w jury konkursu. Jurorzy zapraszani według uznania Organizatorów są przedstawicielami sportu, marketingu, biznesu oraz znawcami tematu. W kolejnych latach trwania konkursu, do jury zostaną automatycznie zaproszeni zwycięzcy w poszczególnych kategoriach, zarówno osoby jak i przedstawiciele zwycięskiej organizacji / instytucji, tworząc Kapitułę The Champ Awards.
|